DIA EUROPEU DE LA MEDIACIÓ

Ahir 21 de gener, es va commemorar el  DIA EUROPEU DE LA MEDIACIÓ.

“El Departament d’Educació impulsa la mediació escolar a Catalunya des del curs 2001-2002. Actualment, més de 300 centres educatius, majoritàriament d’educació secundària, compten amb un servei de mediació actiu que podeu consultar al mapa de centres. Més d’un miler d’alumnes participen anualment en les trobades d’alumnes mediadors que s’organitzen amb la col·laboració dels Centres de Recursos Pedagògics, les xarxa de centres mediadors o diferents institucions” (fragment text de l’ Xtec)

A la pàgina de l’Xtec trobareu propostes d’accions per als vostres centres educatius (targes de mediació i la infografia)  i recursos per poder treballar al centre (eines, estratègies, models, vídeos, targes, articles, materials de formació, …).