Butlletí Biblioteques Escolars Ribera d’Ebre

Aquí us presentem les darreres recomanacions lectores amb vídeos enllaçats, apps de poesia i propostes ebrenques que compartim des del Seminari de Biblioteques Escolars de la Ribera d’Ebre.

Destaquem les guies i lectures sobre biodiversitat i protecció del nostre entorn i del riu, així com els contes coeducatius o per parlar de sentiments, relacions i emocions.

BUTLLETÍ Biblioteca abril 2021 semBERE

Esperem que gaudiu d’aquest ST. JORDI, compartint lectures presencials o virtuals !!

Us recomanem especialment aquestes dues novetats:

-Riu amunt, riu avall , amb pròleg d’Andreu Carranza. Projecte 2 contes pels sediments del Delta.
-Jumba i Nala, de Montse Barceló Moreso . Novetat d’aquesta companya riberenca que parla des del cor sobre l’adopció .

Properament aquests llibres formaran part de la MALETA DE CONTES EBRENCS del CRP que podeu demanar en préstec.