XXVII CONCURS EL GUST PER LA LECTURA. Inscripcions

Convocat el XXVII Concurs El Gust per la Lectura, basat en una sèrie de propostes d’obres a les quals s’associen materials didàctics.

Termini inscripció: del 15 de novembre al  21 de gener de 2022. S’ha de formalitzar la inscripció accedint al formulari mitjançant el portal de centres del Departament, (trobareu un tutorial on s’explica tot el procés a fer).

Bases del concurs: cliqueu enllaç

Materials didàctics de suport: cliqueu enllaç. Els materials estan organitzats per etapes educatives i per eix de gènere.  Cada lectura proposa disposa d’un dossier de gènere, una guia didàctica i un quadern de l’alumne. Us posem un exemple de la lectura corresponent al cicle inicial de primària :

PRIMÀRIA – Bestiari (cicle inicial) “Zoo de paraules”
. Dossier del gènere bestiari
. Guia didàctica