XX CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA – Participació Ribera d’Ebre 2024

Participació dels centres de la Ribera d’Ebre a les semifinals del XX Certamen de Lectura en Veu Alta  als Serveis Territorials d’Educació de Terres de l’Ebre. Tot i la presencialitat de l’acte, totes les semifinals s’han retransmès en streaming pel Canal Youtube TAC TerresEbre (enllaç).

1a Semifinal. Dimecres 6 de març 2024 (enllaç retransmissió)

• Escola El Verger (Garcia)
  • Escola Les Eres (Rasquera)
  • Escola Les Eres (Vinebre)

2a Semifinal. Dijous 7 de març 2024 (enllaç retransmissió

• Escola Sant Miquel (Ascó). *L’alumna de la categoria Grumets Vermells ha estat guanyadora i passa a la final Territorial.
  • Col·legi Santa Teresa (Móra d’Ebre). *L’alumne de la categoria Grumets Verds i la Tropa de Corsaris han guanyat i passen a la final Territorial.

3a Semifinal. Dilluns 11 de març de 2024 (enllaç retransmissió)

• Escola 1 d’Abril (La Palma d’Ebre)
  • Institut Escola 3 d’Abril (Móra la Nova).
  • Escola Lluís Viñas i Viñoles (Móra d’Ebre) *L’alumne de la categoria Timoners ha guanyat i passa a la final Territorial

4a Semifinal. Dimarts 12 de març de 2024 (enllaç retransmissió)

• Escola Pàmies (Ginestar)
  • Escola Enric Grau i Fontserè (Flix) *L’alumna de la categoria Grumets Verds ha guanyat i passa a la final Territorial
  • Escola Sant Agustí (Riba-roja d’Ebre)

5a Semifinal. Dijous 14 de març de 2024  (enllaç retransmissió)

• Escola Antoni Nat (Benissanet)
  • Escola El Tormo (La Torre de l’Espanyol)
  • Institut Julio Antonio (Móra d’Ebre). *La Tropa de Corsaris han guanyat i passen a la final Territorial.

6a Semifinal. Divendres 15 de març de 2024 (enllaç retransmissió

• Escola Roc Llop i Convalia (Miravet)
  • Institut de Flix
  • Escola Josep Riba (La Serra d’Almos) *L’alumna de la categoria Grumets Verds ha guanyat i passa a la final Territorial

La final territorial Terres de l’Ebre tindrà lloc el 7 de maig a l’Auditori Felip Pedrell (Tortosa).  El guanyador o guanyadora de les Terres de l’Ebre participarà en la Festa de la Lectura a Barcelona (data i lloc a concretar).