Premi FIET JOVE 2024 – Escola Enric Grau i Fontseré

Aquest premi comporta, entre d’altres, que la seva experiència serà publicada a l’Observatori de la Competència Digital en Educació i a les actes del FIET 2024 i el l vídeo elaborat que explica l’experiència es publicarà al web i a les xarxes socials del FIET 2024 (LinkedIn, Twitter, Facebook, Instagram i Youtube).

Són pràctiques que desenvolupa el professorat amb la participació de l’alumnat de primària i secundària, i pràctiques vinculades al projecte educatiu del centre, la implementació de les quals suposa una millora educativa del context d’aula en què es duen a terme, així com també una millora de les competències de l’alumnat.

Des d’aquí els volem felicitar per aquest nou premi! Enhorabona!