VULL PORTAR ARRACADES! Conte Una mà de contes #divendrescoeducatiu

Vull portar arracades! Proposta de conte audiovisual per treballar la coeducació i la reflexió al voltant de la igualtat de gènere (respecte a la diversitat, igualtat de gènere, estereotips de gènere, prevenció de violències).

Sinopsi: el Bernat és un nen com tots els altres. Bé, com tots els altres potser no que no ho és. O això és el que la gent pensava.
A l’escola, els companys deien que era un nen molt diferent i sovint es reien d’ell. Ell no entenia què tenia de diferent. “Segur que, si em fixo molt en les coses que fan els altres, podré ser com ells i ja no es riuran de mi”, es deia.

Aquest conte va ser guanyador del 1r Premi Categoria Audiovisual dels VI Jocs Florals Escolars de Catalunya  (edició 2019, Escola Pau Sans L’Hospitalet de Llobregat).

*imatge del conte audiovisual