XIV Jornada d’Educació Infantil Terres de l’Ebre. Mirada atenta a l’Educació Infantil, els objectius de desenvolupament sostenible (ODS)

JORNADA VIRTUAL D’EDUCACIÓ INFANTIL  TE  DEDICADA  ALS  ODS
19 de febrer de 9,00h a 14,00h

INSCRIPCIÓ OBERTA  :

Activitat reconeguda pel Departament d’Educació a través de l’ICE URV (codi 8000040021) amb una certificació de 5 hores.

Les persones inscrites rebran amb antelació l’enllaç a la jornada.

PROGRAMA:

09.15 h. Inauguració de la jornada.

09.30 h. Sra. Mª Carme Boqué Torremorell. Mestra, doctora en Pedagogia i Professora de la Universitat Ramon Llull. “Els reptes dels ODS a l’aula d’infantil”.

10.30 h. Escola Enric Grau Fontseré de Flix – Escola Pàmies de Ginestar. “Projecte Enfocat”.

11.15 h. Descans.

11.45 h. Escola Montsagre d’Horta de Sant Joan. “L’hort ecològic, espai d’aprenentatge”.

12.30 h. Àrea 5G Terres de l’Ebre. Fundació i2CAT.i Consell Comarcal Ribera d’Ebre. “Aplicacions de la tecnologia 5G en Educación Infantil”.

13.15 h. Cloenda de la jornada.

Un dels objectius de la jornada és conèixer els desafiaments i oportunitats de la implementació dels ODS.

El 2015, l’ONU va aprovar l’Agenda 2030 sobre el Desenvolupament Sostenible, una oportunitat perquè els països i les seves societats emprenguin un nou camí per millorar la vida de tots, sense deixar ningú enrere. L’Agenda compta amb 17 objectius de desenvolupament sostenible, que inclouen des de l’eliminació de la pobresa fins al canvi climàtic, l’educació, la igualtat de la dona, la defensa del medi ambient o el disseny de les nostres ciutats.

Cada objectiu té indicadors específics i per assolir-los tothom ha de contribuir: els governs, el sector privat, la societat civil i per suposat els docents presentant propostes didàctiques d’enfocament globalitzat al voltant dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (OSD).

Més informació: