REVISTES GUIX 464-469

Tenim a la vostra disposició els núm. de la revista GUIX següents:

• GUIX núm. 464. ESCOLES COMPROMESES AMB EL MÓN. Educació transformadora. Participació de la comunitat. Escoles obertes a la comunitat.// L’educació basada en evidències científiques. Educació i migracions: parlem?. L’empoderament de l’alumnat a través de la seva participació.
  • GUIX núm. 465. LA HISTÒRIA A PRIMÀRIA. La importància del treball competencial. La història a primària: complexitat, reptes i futur. Ancestors: històries d’Atapuerca, un video joc. Fem història!: un projecte col·laboratiu entre escola i museu. // “Absorció de l’aigua”: una mateixa activitat d’indagació des de P5 fins a sisè de primària. Mètode de no-inculpació i assetjament escolar.
  • GUIX núm. 466. ESPECIAL TEMPS DE CONFINAMENT. Les aules extenses arriben per quedar-se. Navegant per una forta tempesta. Projecte col·laboratiu d’acció tutorial durant el confinament. D’una escola presencial a una de virtual en 24 hores, és possible? // Compartim la història i les emocions. La discussió tertúlia literària: una experiència per compartir la lectura i l’escriptura. “Hi, amigo!”: d’un somni a una realitat, un projecte telemàtic per aprendre una llengua estrangera.
  • GUIX núm. 467. AMBIENTS A PRIMÀRIA. Els ambients d’aprenentatge. Els ambients a l’Escola dels Encants. Ambients a primària, oportunitat per descobrir nous horitzons. Els ambients d’aprenentatge: motors de reflexió, experimentació i descobriment. Espai i ambients d’aprenentatge: vincles entre l’arquitectura i la pedagogia. // Reflexions sobre la formació inicials dels mestres i la detecció de situacions de salut mental d’estudiants.
  • GUIX núm. 468-469. PATIS AMB UNA MIRADA FEMINISTA. La coeducació com a pràctica espacial. El pati, un lloc comú i per a tothom. Transformació del pati amb perspectiva de gènere. Cocreant unes ciutats educadores. // Proposta interinstitucional entre una residència de gent gran a l’escola. // APS: Projectes que transformen l’entorn i la comunitat. // Acció comunitària: connectant amb l’entorn. Comunitats amb lectura.