GUIA DE RECOMANACIONS PER A LA TORNADA AL CENTRE ALUMNAT TEA

Des de l’EAP som conscients que, ara més que mai, el retorn als centres suposa un repte tant pels professionals com per a l’alumnat i les seves famílies, i per això, us volem facilitar aquest document elaborat per l’Equip d’Avaluació de les Dificultats de Socialització i Comunicació (EADISOC) com a equip especialitzat en TEA, per tal de cobrir una de les necessitats que estan sorgint als centres amb alumnat TEA causa de la situació excepcional que estem vivint davant la COVID-19. També us compartim un recurs molt visual que us pot ser de gran utilitat per a l’alumnat més petit i l’alumnat amb TEA per tal de seguir les normes de l’aula.

Com ja sabem les persones amb TEA solen tenir dificultats per adaptar-se i acceptar els canvis, per comprendre el pas del temps, les rutines diàries, les normes i regle. Per això, és molt important anticipar el que farem i oferir predictibilitat i disminuir l’ansietat davant el retorn al centre i dels canvis amb els quals s’hauran d’enfrontar.

GUIA DE RECOMANACIONS PER LA TORNADA AL CENTRE PER ALUMNAT AMB TEA

Normas covid alumnos TEA