XVII CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA: NOVETATS!

La XVII Edició del Certamen de Lectura en Veu Alta presenta novetats per tal d’adaptar-se a la situació actual. Els canvis proposats fan referència a:

• Llegir del llibre: l’alumnat ja no llegirà un document pdf
  • Fases: canvi de fases. Unes seran presencials i altres virtuals. Les finals Territorials seran telemàtiques. La final del certamen es substitueix per la Festa de la Lectura i no serà competitiva.

Disposeu de tota la informació sobre les novetats…aquí

El període d’inscripció al Certamen començarà el dia 1 d’octubre i finalitzarà el dia 16 de novembre de 2020.

Les lectures proposades per aquesta edició (per les semifinals i per la final territorial) les podeu consultar…aquí

Disposeu de recursos per poder treballar la lectura en veu alta amb el vostre alumnat…aquí

Us recordem els reculls que vam publicar el curs 18-19: