RÀDIOS ESCOLARS EN XARXA. Nou projecte

Neix el projecte RÀDIOS ESCOLARS EN XARXA  amb l’objectiu d’escoltar a la infància i a la joventut, de promoure la seva participació com a ciutadans i compartir coneixement sobre les seves visions i experiències. D’aquests objectius se’n deriva un projecte per posar en comú, visibilitzar i potenciar les emissores de ràdio escolars, locals i comunitàries.  REX promou la ràdio com a eina pedagògica. És una iniciativa del COMSOC Comunicació Social.

La xarxa de ràdios escolars té un model organitzatiu basat en els següents punts:

• La comunitat cocreadora, el centre: el poder de decisió i de paraula està distribuït de manera horitzontal
  • Compartir el coneixement:  projecte col·laboratiu i en obert que donallibertat per compartir i per modificar el coneixement generat.
  • El mode de producció: les persones produeixen per voluntat pròpia i contribueixen a la comunitat, per consolidar un bé comú.
  • La sostenibilitat: els ingressos i recursos principals provenen de la pròpia comunitat que s’autogoverna i manté relacions d’intercooperació.

Podeu consultar el mapa de la xarxa…aquí

Accés al vídeo divulgatiu…aquí