Què ens saps de l’alcohol? – Nou projecte transferible Servei Comunitari

Què en saps de l’alcohol? Nou projecte transferible de Servei Comunitari sobre prevenció del consum d’alcohol.

Què és un projecte model transferible?  exemple d’acció per a l’alumnat de 4rt ESO, amb activitats didàctiques i recursos, que es poden dur a terme amb els i les alumnes abans, durant i després de la realització del servei, en el marc d’un projecte de Servei comunitari.

Disposeu:

• Guia d’orientació per als docents
  • 12 Propostes didàctiques amb eines per reflexionar sobre els valors, qüestionaris de coneixements previs, el fenomen de les drogues, l’alcohol i la publicitat, etc…
  • Eines que ajudaran en el procés d’aprenentatge: Diari reflexiu, qüestionari d’autoavaluació, avaluació de l’acció de sensibilització i preguntes sobre el paper del voluntariat.