PUBLICAT NOU DOCUMENT: Orientacions per a l’avaluació de la competència digital de l’alumnat a Primària

Document: Orientacions per a l’avaluació de la Competència Digital de l’alumnat de Primària

Un dels objectius del Pla d’Educació Digital de Catalunya és assegurar que l’alumnat sigui digitalment competent en acabar l’ensenyament obligatori. Per tal de treballar aquest objectiu el Departament d’Educació posa a l’abat dels docents aquest document orientacions metodològiques adreçades a l’assoliment de la competència digital de l’alumnat. El document està organitzat:

1.Introducció

2.La CD en el currículum de Primària: Currículum / Competències bàsiques àmbit digital Primària

3.Documents de referència per a l’elaboració de rúbriques competencials

4.Aplicació del document de referència

5.Bibliografia / Distribució de continguts digitals / Rúbriques competencials

Recordeu que teniu a la vostra disposició orientacions i materials dins de la Pla d’Educació Digital de Catalunya.