PROPOSTA CdA DELTA DE L’EBRE: LES AUS DEL DELTA DES DE CASA

El CdA del Delta ha engegat una proposta a adreçada a tot l’alumnat: Les aus del delta…des de casa!!

La proposta consisteix en que a partir del dilluns 27, penjaran una endevinalla diària relacionada amb alguna de les 300 espècies d’aus del Delta de l’Ebre. L’alumnat podrà participar comentant en l’apartat de comentaris el nom de l’ocell que creieu que s’amaga darrere l’endevinalla. L’endemà, donaran la resposta i ampliaran la informació de l’ocell. A més a més, proposaran una nova endevinalla amb un nou ocell per a què es pugui seguir jugant a descobrir la resta d’ocells del Delta.

Alguns dels textos i imatges que es publicaran són del llibre OCELLS DEL DELTA  de  l’editorial “Pas de pardal”, autor Xavier Riera i del seu il·lustrador Pep Gavaldà. L’editorial i els seus autors han donat permís per fer-ho, fet que s’agraeix.

Us animareu a partipar? Engrescareu al vostre alumnat?

Consulteu la  web a Nodes, on trobareu més reptes i activitats: https://serveiseducatius.xtec.cat/cda-delta/amb-els-centres/