PROGRAMA “REVOLUCIONA EL GÈNERE” POST-OBLIGATORIS

El Departament de Joventut engega  un projecte que treballa el gènere i les violències masclistes a les aules adreçat a l’alumnat de post-obligatòria (Batxillerat i Cicles Formatius), l’anomenat Revoluciona el gènere.

Aquest té com a objectiu principal sensibilitzar i conscienciar a l’alumnat en matèria de gènere i abordatge de les violències masclistes a partir de tallers dinàmics i participatius. Concretament, es volen realitzar 3 sessions de 2 hores per grup, fent abans una trobada informativa amb el claustre i una reunió amb els tutors i les tutores. A més, si el centre ho sol·licita, es poden organitzar sessions formatives de sensibilització amb el professorat i/o amb les famílies així com es pot facilitar assessorament per organitzar accions amb l’alumnat.

PROGRAMAaquí

INSCRIPCIONS fins el 29 de setembreaquí