NOVETAT: RECURSOS POESIA XVIII JOCS FLORALS

A la VIII Convocatòria dels Jocs Florals Escolars de Catalunya tenim com a novetat la inclusió de l’escriptura de poesia. Per tal d’impulsar la producció de textos escrits en poesia, enguany a cada cicle escolar, es premiarà una producció escrita en poesia i una altra en prosa.

A l’espai web de l’Xtec corresponent al Jocs Florals disposeu dels recursos següents per treballar la poesia amb el vostre alumnat:

Recull d’activitats del programa de Biblioteca Escolar PuntEdu. Posseir la poesia. 100 propostes d’activitats adreçades a tots els nivells, d’Educació Infantil a Secundària. És el resultat d’una formació que va anar a càrrec de Dani Espresate Romero, expert en poesia (mestre de primària a l’escola pública, psicopedagog i Màster de Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura. Treballa al programa Biblioteca Escolar “puntedu” al Departament d’Educació. Formador de docents en diferents cursos i Coordinador del Grup de Treball TransVersar la poesia de l’Associació de Mestres Rosa Sensat).

Monogràfic Rosa Sensat. AIRES DE POESIA A L’ESCOLA. Propostes didàctiques per impregnar les aules de versos.