Nova maleta d’emocions sobre el dol

Des del CRP us oferim recursos per a treballar l’educació emocional als centres docents.

Ara amb una nova maleta per a tractar el tema de la mort, el dol i afrontar el sentiment de pèrdua d’un ésser estimat.

Aquest mes de febrer la tindreu disponible en préstec des del CRP.

Cada curs des del servei educatiu anem actualitzant les propostes lectores i recursos per a potenciar el benestar emocional de tot l’alumnat.

Esperem que us sigui d’utilitat.

Des del seminari de biblioteques escolars i en diferents formacions docents compartim aquests recursos d’educació emocional per al BENESTAR EMOCIONAL, un vector clau en el nou currículum.