Projecte ELS FORNS D’OLI DE GINEBRE a la ZER Ebre

A la ZER Ebre s’ha treballat a les escoles els olis de ginebre amb tot l’alumnat amb maleta, xerrades, jornada i sortides a l’entorn.

Una experiència comunitària, de treball col·laboratiu en xarxa, amb entitats locals, universitats i serveis educatius.

Podeu consultar aquest projecte iniciat aquest curs, enllaç a l’escola St. Agustí de Riba-roja d’Ebre, en col·laboració amb ELS AMICS DE RIBA-ROJA i a l’escola 1 d’Abril de La Palma d’Ebre a la seva web.

Tot el professorat de la ZER ha realitzat una formació prèvia dins el PFZ de la Ribera durant el primer trimestre i s’ha dinamitzat la maleta dels olis de ginebre a la ZER amb experts.

Felicitats per aquest projecte !

Molt bona feina !!

1. Josep Garcia i Florensa

Una bona iniciativa per la gent de la Ribera i especialment als Ribarojans .així coneixeran la història Industrial del seu poble i comarca.