NOU KIT MALETA ROBÒTICA SPIKE

Hem complementat la nostra maleta de robòtica Spike amb aquest nou kit Spike Prime. Per tant, ara podeu disposar de 3 kits per poder treballar amb el vostre alumnat, gràcies al suport d’ANAV.

Aquest robot està pensat per treballar l’STEAM amb l’alumnat de cicle superior de primària i primer cicle de secundària. Es poden treballar projectes d’inici fàcil fins a la possibilitat de realitzar dissenys creatius a través del treball col·laboratiu. Es poden realitzar lliçons de 45 minuts, ofereix activitats online amb suport interactiu i recursos per als docents.

Es necessita instal·lar l’APP Lego Education SPIKE Prime, compatible amb els sistemes operatius iOS, Chrome, Windows10, Mac i Android. Disposeu de:

INVENCIONES CASERAS

7 lliçons

ARRANQUE DE UN NEGOCIO

6 lliçons

Podeu consultar tota la informació…aquí

És molt important seguir totes les PAUTES D’HIGIENE recomanades. Disposareu d’un codi QR amb el que podreu accedir al contigut d’aquesta publicació.

Recordeu que també disposeu en préstec les maletes: Bee-Bot , Edison i Lego Wedo 2.0