LLIÇÓ INAUGURAL CURS 18-19 AMB LAIA CASAS

Ahir dimarts dia 25 d’octubre va tenir lloc la LLIÇÓ INAUGURAL del curs 18-19 a la comarca de la Ribera d’Ebre, organitzada pel SE. La lliçó inagural va anar a càrrec de la Sra Laia Casas, mestra d’educació especial i investigadora en noves metodologies per als docents, especialitzada en educació emocional i neuroeducació. Els 120 assistents van poder gaudir de la seva capacitat de comunicació i d’encoratjament davant la importància de les emocions en el procés d’aprenentatge del nostre alumnat.

Us animem a consultar la seva web  INNOVACIÓEDUCATIVA.COM i les seves CÀPSULES DE NEUROEDUCACIÓ.

Si voleu consultar la premsa referent…. http://www.riberaebre.org/2018/09/26/ribera-debre-curs-escolar-2018-19-comenca-2-821-alumnes-11-rutes-transport-comarcal/