JORNADA APADRINEM PATRIMONI, Tortosa 6 d’octubre

El dissabte 6 d’octubre tindrà lloc a Tortosa (Baix Ebre) la JORNADA APADRINEM PATRIMONI al Servei Educatiu del Baix Ebre (Edifici Betània, Esplanada d’Orleans s/n).

Codi de l’activitat 8000050508

A la nostra comarca l’escola de la Palma d’Ebre ha apadrinat l’església ROMÀNICA del seu poble. Mireu…. http://blocs.xtec.cat/escola1dabril/apadrinem-la-romanica/

L’Apadrinem el nostre Patrimoni es basa en la idea de l’apadrinament d’un element patrimonial de l’entorn per part de l’alumnat d’un centre educatiu, la qua cosa comporta donar-li valor i aprofundir en el seu coneixement des del punt de vista cultural i, alhora, fer que aquest coneixement sigui socialment rellevant, és a dir que arribi a la mateixa comunitat educativa.

Codi de l’activitat 8000050508