FORMACIONS VIRTUALS PER A CLAUSTRES DE SECUNDÀRIA

La Mireia Seró, coach educativa, proposa formacions que ajudin al seu professorat a transitar millor les dificultats que presenta el curs actual i poder connectar amb un major grau de benestar i positivitat. Els docents necessitem una nova miradamés recursos i noves eines, tant per a nosaltres com també per a transmetre-ho al nostre alumnat.
La formació per a claustres de secundària és a través de TRES TALLERS VIRTUALS, que ja han realitzat amb molta satisfacció i aprofitament per part dels docents (exemple del CRP del Segrià).
  • Taller 1: Consciència i gestió emocional. Aturem el pilot automàtic i decidim on posem el focus.
  • Taller 2: Autoconeixement i empatia per a conviure. Atendre’s i comprendre’s a un mateix per a poder estar bé amb els altres.
  • Taller 3: Resiliència i actitud positiva. Com afrontar les situacions difícils i sortir-ne reforçat.
Us adjuntem la informació dels tallers i també us la podeu descarregar clicant a la imatge.
L’objectiu dels tallers és que els docents adquireixen coneixements teòrics i sobretot pràctics sobre els temes plantejats, per tal que els puguin aplicar en primera persona, i també s’enduguin un conjunt de nou dinàmiques d’aula per a poder transmetre tot el que han après al seu alumnat.

Podeu contactar amb ella a través del telèfon: 665 821182 i correu electrònic: ms@mireiasero.com

Entre tots podem ajudar a transitar millor aquest curs escolar tan especial, i al mateix temps aprofitar-ho per desenvolupar habilitats personals i enriquir la nostra motxilla amb eines i recursos que ens seran d’utilitat per a tota la vida.