EL CLIC D’EN GIANNI RODARI

A l’Edu365 teniu a la vostra disposició el Clic d’En Gianni Rodari creat per commemorar el centenari del naixement de l’escriptor (1920-2020), un dels escriptors de literatura infantil de referència del S.XX. A més a més de ser un gran escriptor va introduir la creativitat com a mètode d’aprenentatge a les escoles.

Al Clic podreu trobar unes seccions per treballar amb l’alummat i d’altres que van adreçades a vosaltres:

• Biografia
  • Bibliografia
  • Contes per telèfon amb àudio i il·lustrats per infants
  • Escola i família
  • Filosofia, amb 5 apartats: Pensaments // Escola de Fantasia // Formes d’odiar la lectura // Gramàtica de la Fantasia // Binomi fantàstic
  • Propostes d’escola per treballar els contes i classificar-los