Contes i propostes d’educació emocional des de la Fundació Ecologia Emocional

Des de la Fundació Ecologia Emocional ens proposen tallers i formacions a nivell personal i d’equips docents per al creixement personal amb col·laboracions per investigar les emocions des de la diversitat.

Si consultem l’aparat de llibres de la seva web podrem escollir lectures per a totes les edats.

Us recomanem diferents títols que tenen publicats:

-EMOCONTES

-Pessigolles per al cor.

-Exploradors Emocionals, que forma part de la maleta d’emocions que podeu demanar en préstec al CRP amb propostes lúdiques i creatives per alumnat a partir de 8 anys.

Descobrirem tresors, camins per endinsar-nos en mons interns fent comparacions per a cuidar també el món extern. Cal portar equipatges o facilitar eines per a ser bons exploradors de les emocions.

Us animem a descobrir-ho i compartir-ho !