NOVA MALETA BENESTAR EMOCIONAL: GESTIONEM LES EMOCIONS

Hem creat una nova maleta pedagògica amb propostes lectores que ens seran de molta utilitat a l’hora de treballar el benestar emocional, les emocions i la seva gestió.

Us destaquem els títols següents:

• Menjacabòries. Amb aquesta història podrem treballar les preocupacions, allò que amoïna en excés i arriba a convertir-se en un problema.
  • Un nen molt estrany. Amb aquesta història podrem treballar l’assertivitat, la família i l’autoestima com a eines principals per la prevenció de l’assetjament.
  • Exploradors emocionals. Plantejament creatiu per a gestionar les emocions. Conté proposta didàctica.
  • Motxilles. Sovint parlem de la motxilla que porta l’alumnat quan arriba a l’escola; amb aquest conte entendrem millor com es va carregant i què podem fer descarregar-la.

Accediu al llistat de la maleta…clicant aquí