CONCURS “Jo tinc la paraula”

El programa Tenim la paraula  del Departament d’Educació  ha organitzat un concurs adreçat a l’alumnat de secundària i batxillerat per incidir en l’ús i la millora de la comunicació oral tant a l’aula com en altres contextos d’interacció. L’objectiu del concurs és provocar la reflexió per part de l’alumnat sobre els components que fan que la comunicació oral sigui eficaç. Amb un enregistrament de vídeo, a la manera d’un youtuber, podran expressar-se i comunicar les seves idees, opinions, dubtes, experiències, etc.

Consulteu les bases del concursaquí

• CATEGORIES: A (1r i 2n ESO), B (3r i 4t ESO), C (Batxillerat)
  • 6 VÍDEOTUTORIALS: vídeos disponibles a Youtube per poder treballar la por de parlar en públic, el llenguatge no verbal, la fluïdesa, el diàleg, l’adaptació al context i com es fa un vídeo.
  • CARACTERÍSTIQUES DELS VÍDEOS
  • LLIURAMENT DELS VÍDEOS: des del 27 de novembre de 2020 fins el 16 de febrer de 2021.