CONCURS CARTELL Taula mental Terres de l’Ebre 2023

L’objecte d’aquests concurs és fomentar la competència artística entre la població infantil, juvenil dels diferents centres educatius de les Terres de l’Ebre , així com sensibilitzar l’alumnat i desestigmatizar la salut mental.

PARTICIPANTS
.Alumnat de 5è i 6è d’educació primària i 1r, 2n ,3r i 4t d’ESO dels centres educatius les Terres de l’Ebre .

CARACTERÍSTIQUES
. El tema: “La Salut Mental i el benestar emocional és la prioritat”.
. Format
– Cal presentar el cartell en un full blanc DINA4.
– Es poden utilitzar llapis de colors, retoladors, ceres, etc.
– Els cartells hauran de deixar en blanc els números de les dates d’octubre de 2023.

PLIQUES
. Les obres han d’anar signades amb el codi d’identificació de l’alumne/alumna IDALU, l’edat, el curs i l’escola/institut a la qual pertany.

PRESENTACIÓ DELS TREBALLS
. Cal presentar les obres abans del 15 juny a la mesa de valoració del premi als Centres de Recursos Pedagògics del Departament d’Educació de cada comarca.
. Cada centre realitzarà una preselecció de 2 cartells, per cada grup classe, i enviarà en un sobre la selecció de tots els cartells del centre abans de la data esmentada. Cada obra contindrà al revers el nom del centre identificatiu, el curs i l’IDALU de l’alumnat participant.

PREMIS: Hi haurà un primer premi de 100 euros en material escolar o llibres, i un accèsit de 50 euros també en material escolar o llibres per cada comarca d’entre tots els centres participants.

JURAT. El jurat estarà format per: Un/a representant del Departament d’Educació, un/a representant de la Taula de Salut Mental TTEE , un/a representant de l’Escola d’Art de cada territori i un/a representant del Consell Comarcal corresponent.

El veredicte del jurat es farà públic per aquest any 2023, a principis de la última setmana del mes d’octubre.