5 DE MAIG, DIA MUNDIAL HIGIENE DE MANS

El dia 5 de maig és el Dia Mundial de la Higiene de Mans, establert per l’ Organització Mundial de la Salut. A les nostres comarques ebrenques, des de l’any 2012 es venen realitzant  tallers interactius i un concurs de dibuix amb l’alumnat de 1r de les escoles de Primària, organitzats pels SSTT d’Ensenyament i la Regió Sanitària de les Terres de l’Ebre amb la col·laboració de les escoles i els CRPs. On a la Ribera d’Ebre també col·labora l’Escola d’Arts com a jurat del concurs.

La pandèmia ens  mostra i fa evident que la higiene de mans és més important que mai. Els centres educatius heu estat clau a l’hora de fer que els més petits adquireixin una bona tècnica i la interioritzin.

El Departament d’Educació en col·laboració amb el Departament de Salut ha publicat diferents recursos per a treballar la COVID a l’escola. Us recomanem especialment les propostes sobre les MESURES DE PREVENCIÓ que inclou el rentat de mans per a l‘educació infantil/cicle inicial  i per a cicle mitjà i superior de primària.

És per tot això que us animem a que feu visibles als vostres Nodes i xarxes socials totes les activitats o tallers que aneu treballant al voltant de la tècnica del rentat de mans per tal de commemorar aquest dia o que heu anat incorporant al treball de l’aula. Des del CRP Ribera d’Ebre ho recollirem i ho compartirem als nostres espais web.

Us facilitem altres recursos que us poden ser útils per commemorar la data i recordar la tècnica:

A les vostres publicacions podeu utilitzar els hastags #handhygiene #InfectionPrevention #diamundialdelahigienedemans