40è CONCURS BBVA DIBUIX ESCOLAR 2021

Convocat el  40è Concurs BBVA de Dibuix Escolar adreçat a tots els centres d’Educació Primària i Educació Especial. L’objectiu del concurs és ser un estímul per desenvolupar habilitats entre l’alumnat vers el dibuix i la il·lustració. El concurs també vol fomentar la lectura en català, el treball de les emocions i el respecte al medi ambient. A partir de la lectura d’un conte es treballa la plàstica, la llengua i els valors socials i cívics.

Podeu descarregar els sis contes proposats en format pdf…aquí A més, al blog www.contesperaprendreaser.blogspot.com es poden trobar materials i recursos proposats per l’autora per treballar-los a l’aula.

Descarregueu les bases del concurs…aquí

La inscripció l’heu de fer omplint aquest full

Els dibuixos s’han de realitzar utilitzant un full model. i s’han d’enviar a la  seu de la Fundació Antigues Caixes Catalanes

Termini de lliurament dels dibuixos: 12 febrer