#100tífiques 10 FEBRER 2023. Obert període inscripció

10 de febrer de 2023, organitzada la 5a edició de l’esdeveniment  #100tífiques, iniciativa de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i el Barcelona Institute of Science and Technology (BIST), amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

10 de febrer : Xerrades simultànies de les #100tífiques a centres escolars de tot Catalunya (alumnes de 6è de primària i 1r d’ESO), presencials o virtuals.Els Instituts Escola (IE) poden demanar dues científiques, una per 6è de primària i una altra per 1r de l’ESO.

Termini inscripció:  omplir formulari inscripció  abans del dijous 22 de desembre.

Novetat d’enguany: aquest curs incorporem també formacions per a docents, el professorat pot fer una activitat formativa associada a l’activitat (tres sessions virtuals i feina personal i d’aula) aquesta formació està certificada pel Departament d’educació. Aquestes seran en format online en els següents dies i horaris:

• Sessió 1: 12 gener de 17h a 18 h. Informació sobre el programa #100tífiques
  • Sessió 2: 19 gener de 17 a 19 h. Preparació de la visita de la investigadora.
  • Sessió 3: 26 gener de 17 a 19 h. Eines per treballar a l’aula: Dones a la ciència i contribució professional en l’àmbit científic-tecnològic
  • Sessió 4: 2 març de 17 a 19 h. Revisió i tancament

Es farà arribar l’enllaç de la formació als docents dels centres que s’hagin inscrit a #100tífiques.

Podeu trobar més informació a 100tífiques

Si teniu algun dubte o consulta:  programasteam@xtec.cat