ACTE PRESENTACIÓ PROJECTE “RuralCatLab” del PECT Pobles Vius i Actius

Acte de presentació del projecte ”RuralCatLab” del PECT Pobles Vius i Actius que ha tingut lloc dilluns 12 de desembre a l’Àrea 5g de les Terres de l’Ebre, al Polígon Molló de Móra la Nova.

Durant el desenvolupament de l’acte han realitzat parlaments les autoritats locals i comarcals, la responsable del projecte de la Diputació de Tarragona i el responsable del projecte de la URV. Una vegada finalitzada l’atenció als mitjans de comunicació hem visitat els espais on l’alumnat de la ZER Ribera d’Ebre Nord estava realitzant els diferents tallers organitzats.

Els centres de la nostra comarca que participen en el projecte són:

L’alumnat ha realitzat tallers de ciberseguretat i de realitat virtual i augmentada en els que han pogut experimentar l’aplicació de la tecnologia 5G. Aquests s’han desenvolupat a la nau del polígon industrial El Molló. Paral·lelament també han realitzat a les diferents escoles un taller per investigar i descobrir l’Internet de les coses (IoT). Ho han fet a partir de la instal·lació d’un galliner al pati de l’escola.