Xerrada-taller sobre bullying dins el Programa GEP a secundària

El dia 5 d’octubre, l’alumnat de Batxillerat dels Instituts Ermengol IV de Bellcaire d’Urgell i Els Planells d’Artesa de Segre van participar en la xerrada-taller sobre How can I be an effective bystander against bullying? a càrrec de Goldie Uttamchandani Nanwani, escriptora i coach d’orígen indi, nascuda a Madrid, que ha crescut entre Londres i Barcelona.

La xerrada, que va tenir lloc en anglès, forma part de les activitats del Programa d’innovació educativa del Grup d’Experimentació per al Plurilingüisme en el qual estan immersos tots dos centres. Aquest programa es posa en marxa per assolir els objectius d’Europa 2020 vers la competitivitat europea, els principis d’internacionalització i d’èxit escolar de l’acord de govern, i s’alinea amb els compromisos de qualitat del Marc per al plurilingüisme del sistema educatiu a Catalunya.

Accediu al l’àlbum de fotos de les xerrades: