Terminis de participació per als Jocs Florals 2022

El Departament d’Educació convoca els IX Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de promoure l’escriptura tant en prosa com en poesia en infants i joves de 6 a 18 anys. Veureu que hi ha diferents categories de participació per a Educació Primària i Educació Secundària. Disposeu d’un recull de recursos i eines a la mateixa web que podeu fer servir (Araescric, El gust per la lectura, Posseir la poesia…).

Entre les diferents categories establertes, hi ha la categoria H del conte audiovisual il·lustrat que està adreçada a tot l’alumnat de primària i també d’educació especial. El propòsit és promoure la creació literària potenciant el treball interdisciplinari des de l’àmbit lingüístic, l’àmbit digital i l’àmbit artístic.

En el blog Conte audiovisual il·lustrat  trobareu una proposta per treballar el conte audiovisual com a projecte de treball interdisciplinari, així com un llistat de recursos d’àudio i vídeo que es pot utilitzar per a l’elaboració del conte audiovisual.

Totes les categories són col·lectives i han de participar, com a mínim, tres alumnes; a partir d’aquest nombre, cada centre pot decidir el total d’alumnes que hi participarà. Les categories F1, F2, G1 i G2 són individuals.

En aquest formulari podreu inscriure els alumnes finalistes del vostre centre, fins el dia 8 d’abril.

El termini per lliurar els treballs participants al CRP és el 26 d’abril