Paraules dibuixades amb Francesc Infante

L’il·lustrador Francesc Infante, padrí de l’edició 2018 de l’Encontats, va oferir una masterclass sobre “Paraules dibuixades” als infants dels centres educatius de Balaguer el divendres 13 d’abril a la tarda.

Aplegats a la Sala d’actes de l’Ajuntament de Balaguer, poc més d’un centenar d’alumnes de 2n de primària dels centres educatius de la ciutat, varen poder compartir una estona de dibuix i creativitat amb l’il·lustrador en aquesta classe-xerrada organitzada per l’Escola Ermengol.

L’activitat va acabar amb un intercanvi de dibuixos entre l’alumnat participant i l’il·lustrador que va expressar la qualitat i la creativitat dels infants assistents.

Cliqueu sobre la imatge per accedir a tota la Galeria de Fotos de l’activitat.