Lliurament de premis del concurs de dibuixos de Nadal “Aquest Nadal… Implica’t amb els ODS”

El dia 3 de gener de 2023 es va fer l’entrega de premis del Concurs de dibuixos de Nadal 2023 al recinte Cosmolúdic. Aquest concurs està emmarcat dins del Pla Municipal de dinàmica educativa. El tema d’enguany va ser “Aquest Nadal…Implica’t amb els ODS”, amb la intenció que els alumnes reflexionin sobre quines són les nostres necessitats i què és allò que hem de desitjar com a societat. Vincular els diferents aspectes de les celebracions d’aquests dies amb els ODS (consumisme, salut, alimentació, desigualtats, residus, energia, clima…) tot reflexionant des d’una mirada crítica i animant a passar a l’acció.

El jurat valora molt positivament l’esforç de l’alumnat i la implicació dels docents. Després d’una llarga i difícil selecció, on s’ha tingut en compte la originalitat, la qualitat presentada als diferents dibuixos, i la relació amb la temàtica amb la intenció que els alumnes hagin reflexionat sobre quines són les nostres necessitats i què és allò que hem de desitjar com a societat.

CATEGORIES PARTICIPANTS:
– Llar d’infants
– Educació Infantil
– Cicle Inicial Primària
– Cicle Mitjà Primària
– Cicle Superior Primària
– Educació Especial

Podeu veure els dibuixos guanyadors en aquest enllaç.

Llegiu la notícia i vegeu el reportatge a Radio Balaguer