Jazz al Pati – Audicions per 1r ESO

Enguany arriba una nova edició del cicle Jazz al pati, que organitza l’Escola Municipal de Música i que tindrà lloc del 12 al 15 de maig. Entre els diferents concerts que es duen a terme, hi tornarà a haver l’audició Un viatge per la història del Jazz, adreçada a l’alumnat de 1r d’ESO dels centres de la ciutat.

Els centres educatius disposen d’una proposta didàctica prèvia per aprofundir en l’activitat, que conduirà l’alumnat a través del naixement del Jazz, els diferents estils i alguns músics de renom. Tot plegat, amb la idea d’atansar aquest estil musical als joves tot fent-los gaudir de la música en directe i les expertes explicacions del personal docent de l’Escola Municipal de Música de Balaguer.