II Concurs “Jo tinc la paraula”

En el marc del programa de comunicació oral Tenim la paraula, el Departament d’Educació convoca el II concurs Jo tinc la paraula. En el context del programa s’han previst un seguit d’actuacions que interpel·len directament l’alumnat de secundària i batxillerat en l’ús i la millora de la comunicació oral tant a l’aula com en altres contextos d’interacció. Una d’aquestes actuacions és el concurs Jo tinc la paraula, que té com a objectiu provocar la reflexió per part de l’alumnat de secundària i batxillerat sobre els components que fan que la comunicació oral sigui eficaç. Amb un enregistrament de vídeo, a la manera d’un youtuber, podran expressar-se i comunicar les seves idees, opinions, dubtes, experiències, etc.

Amb l’etiqueta #jotinclaparaula podeu veure les propostes dels centres participants a les xarxes. Animeu-vos a participar-hi amb el vostre alumnat! Podeu descarregar les bases aquí