Els infants i els avis de l’Escola de la Ràpita preparen un herbari

En el marc del projecte d’Aprenentatge Servei “El casal a l’escola”, els alumnes i els avis de l’Escola de La Ràpita han realitzat una sortida pels voltants de la localitat per conèixer les plantes i els cultius de la zona i poder confeccionar un herbari.

Amb l’assessorament del Centre de Recursos Pedagògics de la Noguera i gaudint d’una tarda esplèndida, els nens i els avis van poder conèixer i compartir coneixements sobre el blat, l’alfals, les malves i la seva utilitat per als refredats i moltes altres plantes més que sempre veiem als marges del camí però a les quals mai els posem nom.