Dia Mundial de la prevenció del suïcidi. Recursos per la prevenció.

Actualment, les morts per suïcidi són una de les primeres causes de mort entre els joves de 15 a 29 anys (INE 2020), i en l’adolescència es produeixen més temptatives de suïcidi que en qualsevol altra etapa evolutiva. L’entorn escolar pot configurar-se com un espai que empoderi a l’alumnat en la gestió saludable del seu malestar, i pot atendre i detectar l’aparició de les primeres conductes. La conducta suïcida s’ha d’abordar des de la prevenció, en la qual s’ha d’incloure el context educatiu.

Us proporcionem alguns recursos educatius que poden ajudar-vos a tractar el tema a l’aula.