Concurs de dibuixos de Nadal 2021

La Paeria de Balaguer en col·laboració amb el CRP de la Noguera convoquen aquest concurs, destinat a tots els alumnes de centres d’Educació Infantil de 1r i 2n cicle, Primària i Educació Especial de la ciutat de Balaguer.

El tema és

Què pot demanar el planeta a la carta als reis?”

,cercant la reflexió dels alumnes entorn als regals i les necessitats reals del nostre planeta.

Els treballs participants de cada grup-classe hauran de preseleccionar-se ne el centre, a poder ser de forma col·lectiva. Els 10 treballs seleccionats de cada grup-classe s’entregaran de forma presencial al  Servei Educatiu de la Noguera fins el dia 15 de desembre de 2021, en un sobre tancat.

Llegiu les bases per més informació.