Certamen literari de Sant Jordi ’22

La regidoria d’Educació de la Paeria de Balaguer i el CRP de la noguera convoquen el certamen literari escolar 2022 de la ciutat de Balaguer. Adreçat als alumnes de cicle superior de Primària i primer cicle de la ESO de la ciutat, els seus objectius són els de potenciar el català escrit i donar a conèixer els futurs valors literaris, així com donar relleu a la festivitat i Diada de Sant Jordi.

Enguany, la final tornarà a ser presencial al casal Lapallavacara de Balaguer el dia 31 de març de 2022 al matí.

Hi ha dues categories:

• Categoria A: 5è i 6è de Primària
  • Categoria B: 1r i 2n d’ESO

Hi assistiran un màxim de 10 alumnes per categoria de cada centre (és a dir, un màxim de 10 alumnes en aquells centres de Primària, i de 20 alumnes en aquells centres que ofereixin PRI i SEC). D’aquesta manera, cada centre participant ha de vetllar per garantir la selecció d’aquests alumnes participants d’una manera equitativa i garantint les oportunitats de tot l’alumnat que hi estigui interessat.

Cadascuna de les categories participants podrà escollir entre dos temes principals, i cada tema inclourà un conjunt de paraules clau que hauran de ser incloses en el text redactat. Cada alumne participant haurà de dur el seu material d’escriptura, que ha d’incloure bolígraf blau i regle. Els fulls s’entregaran en el mateix moment.

Hi haurà tres premis per categoria, i l’entrega es farà el dia 23 d’abril a la tarda a la Plaça Mercadal.

En aquest enllaç es poden llegir les bases detallades.