14a edició de la Diada Olímpica

Divendres 12 de maig, en el marc de les activitats del Pla Municipal de Dinàmica Educativa, es va celebrar la 14a Diada olímpica en la qual han participat uns 400 escolars de 5è i 6è de primària de Balaguer.

En aquesta diada, organitzada per la regidoria d’esports de l’Ajuntament i els professors d’educació física del centres educatius de la ciutat, l’alumnat ha pogut practicar diferents disciplines esportives amb l’objectiu principal de fomentar la cooperació i cohesió, mitjançant l’esport, entre els alumnes dels diferents centres educatius de la ciutat.

Les diferents instal·lacions esportives de la ciutat han estat l’escenari de competicions de futbol, futbol sala, bàsquet, bàdminton, tennis taula, aeròbic i Hip Hop entre d’altres.

Llegir l’article a: