Semifinal de la Noguera del XX Certamen de Lectura en Veu

El passat dijous 14 de març va tenir lloc la semifinal de la Noguera del XX Certamen de Lectura en Veu Alta a Balaguer.  Enguany 700 persones de 23 centres educatius participants de la comarca de la Noguera van omplir, de gom a gom, el Teatre Municipal de Balaguer:

ESC La Ràpita, ESC Àngel Guimerà de Balaguer, ESC Sol Naixent de Cubells, ESC Sant Blai d’Algerri, ESC M. de Déu de la Guardiola, ESC La Sentiu,  ESC Sant Bartomeu de Bellmunt d’Urgell, ESC Mare de Déu del Puig de Vilanova. de Meià, ESC La Noguera de Balaguer, ESC Vedruna de Balaguer, ESC l’Àlber d’Albesa, INS Almatà de Balaguer, ESC Ramon Gombal de Penelles, ESC Gaspar de Portolà de Balaguer, ESC Salvador Espriu de Vallfogona de B., INS Ciutat de Balaguer, ESC Els Planells d’Artesa de Segre, ESC Sant Sebastià d’Ivars de Noguera, ESC Pia de Balaguer, ESC Santa Maria de Castelló de Farfanya, ESC Alfred Potrony de Térmens, ESC El Terrall de Castellserà, ESC Bonavista de Bellcaire d’Urgell i ESC de Ponts.

L’alumnat finalista de la Noguera, i que assistirà en representació de la comarca a la final territorial de Lleida que es farà a Balaguer el dijous 16 de maig és el següent:

• Grumets vermells: Irene Puig-Gros Bosch, del centre educatiu l’Àlber d’Albesa i la Sofiha Cozacu de l’escola Vedruna de Balaguer.
  • Grumets verds: Dina Derriche, del centre educatiu Vedruna de Balaguer i la Maitén Pinen Rosa de l’escola Els Planells d’Artesa de Segre
  • TimonersSilvana Martínez Moreno, del centre educatiu La Noguera de Balaguer.
  • CorsarisAndrea Basaraba Pohrib, del centre educatiu Vedruna de Balaguer.
  • Tropa de CorsarisPau Carricondo Esteve, Anna Gasull Pedra i Núria Rovira Solé del centre educatiu Pia de Balaguer.

Enhorabona i moltes gràcies a tothom per participar-hi!

Es va cloure l’acte dient ben fort el lema del Certamen en Lectura en Veu Alta: LLEGIR ÉS VIURE!!

En aquest enllaç podeu veure la galeria de fotografies i el vídeo resum.