Obertes les inscripcions al Certamen de Lectura en Veu Alta

S’obre la inscripció al XX Certamen escolar (curs 2023-2024) es podrà fer del 2 al 31 d’octubre de 2023. Cada centre escolar pot participar en el Certamen amb un alumne per categoria per a les categories individuals i un grup de tres alumnes per a la Tropa de Corsaris.

Aquest certamen té com a objectiu la promoció de  la lectura a l’alumnat de tot Catalunya i consta de cinc categories:

• grumets vermells (cicle mitjà de primària)
  • grumets verds (cicle superior de primària)
  • timoners (alumnat nouvingut de cicle superior de primària i primer cicle d’ESO)
  • corsaris (primer cicle d’ESO)
  • tropa de corsaris (grups de 3 nois i noies de 2n cicle d’ESO).

La lectura és individual a totes les categories, excepte la tropa de corsaris. En aquesta categoria la lectura és col·lectiva.

Per a més informació, podeu consultar aquest enllaç.