Jornada musical de Primària ’22

L’alumnat de 5è de totes les escoles de Balaguer porten preparant des del mes d’octubre la trobada musical que tindrà lloc aquest proper dijous 16 de juny. El grup impulsor de la jornada ha estat format pel professorat de música de les escoles de Balaguer, i també per representants de l’alumat que feien de portaveus de les decisions preses.

L’objectiu serà que els més de 250 infants gaudeixin amb les produccions musicals que cada centre ha versionat  partint de cançons populars, amb una lletra feta pels alumnes i l’arranjament musical de l’Escola de Música de Balaguer.

Amb el lema “La diversitat de les persones, una riquesa”, les lletres de cadascuna de les cançons gira entorn aquesta temàtica, que cobrarà vida amb una cançó pròpia de cada centre i una de conjunta. Així, aquest repertori de 8 temes es presentarà a partir les 11.30 del dijous, i estaran acompanyats per l’alumnat de l’Escola Municipal de Música de Balaguer. La jornada estarà presentada pel cantant i solista Kelly Isaiah.

Aquesta activitat està finançada pel Pla Educatiu d’Entorn de Balaguer, un acord entre el Departament d’Educació i la Paeria de Balaguer.