Jornada Cloenda del Projecte FER 2021-2022

El passat 10 de juny vam celebrar la presentació i cloenda del projecte FER del curs 2021-2022. Durant el matí els projectes d’emprenedoria de les escoles participants van presentar tot el procés de creació que els/les futurs/es emprenedors/es rurals han dut a terme durant tot el curs.

El projecte de cooperació FER.Cat: Ensenyant a emprendre a les escoles rurals

FER.Cat pretén despertar el talent emprenedor, la creativitat i la curiositat per les oportunitats que genera el món rural als alumnes de primària, per tal de contribuir en un futur a afrontar dos dels reptes del món rural: evitar el despoblament i afavorir la diversificació econòmica. FER.Cat és un projecte de cooperació interterritorial, coordinat pel Consorci Grup d’Acció Local Noguera Segrià Nord i impulsat conjuntament per altres Grups d’Acció Local de Catalunya.

Enguany han vingut a presentar els seus projectes emprenedors els següents centres educatius: l’Escola de les Avellanes dels Alamús, L’Escola Bonavista de Bellcaire, l’Escola Salvador Espriu de Vallfogona de Balaguer i l’Escola Vedruna de Balaguer. Els projectes presentats van destacar per la seva creativitat, col·laboració, innovació, sostenibilitat, comunicació i lideratge, entre d’altres.

A més a més, vam gaudir de la visita del Col·legi Maria Immaculada de Tremp.

➡❗Si esteu interessades en formar part de l’Aventura FER us podeu inscriure per al curs vinent en aquest enllaç. Si voleu saber-n’he més sobre el projecte, podeu assistir a la sessió telemàtica informativa del 28 de juny.

En aquest vídeo podeu veure un resum de la jornada: