II Concurs escolar de vídeos per la reducció del consum d’alcohol

La mesa de Salut Jove de la Noguera reprèn el concurs de vídeos per la reducció del consum d’alcohol. Adreçat a 6è PRI, ESO i postobligatoris,treballa per la conscienciació sobre la reducció del consum d’alcohol» amb la finalitat de sensibilitzar el jovent sobre els riscs que comporta el fet de consumir alcohol i els efectes nocius que suposa per a la salut i de prioritzar-ne la prevenció.

S’atorgarà un premi al millor vídeo seleccionat. El premi consistirà en un xec regal al centre docent a repartir entre el grup d’alumnes guanyador, valorat en 550,00 euros per a l’adquisició de material informàtic en comerços ubicats a la comarca de la Noguera.

Els vídeos podran presentar-se fins al proper dia 2 de novembre de 2022, a les 23:59 hores, enviant-los per correu electrònic a oficinajove@ccnoguera.cat amb còpia a crp-noguera@xtec.cat.

Feu clic aquí per consultar les bases!