Fira de Jocs de pati

Com cada any més de 400 alumnes de 3r i 4t de primària van participar el passat 23 de març, just abans de les vacances de Setmana Santa, en la 24 edició de la Fira de Jocs de Pati, programada en el marc del Pla Municipal de Dinàmica Educativa, una activitat amb molt d’èxit a la ciutat.

La Fira de Jocs de Pati que pretén fomentant els hàbits saludables com la pràctica esportiva i una bona alimentació inclou un esmorzar saludable amb poma i reuneix els escolars per jugar, divertir-se i conèixer una amplia oferta de jocs tradicionals en un gran pati comú, el pavelló d’Inpacsa.

Els nens i nenes pogut conèixer fins a catorze jocs diferents. Des de jocs com estirar de la corda, la xarranca o el mocador fins a curses de sacs. Cada joc i activitat estaven coordinats per un grup de professors/es i monitors/es. L’objectiu d’aquesta jornada lúdica, a més d’ensenyar als infants a gaudir del joc, és donar les pautes per jugar i descobrir nous jocs i variables perquè les puguin dur a la pràctica en el seu temps lliure.

Cliqueu sobre la imatge per accedir a la galeria d’imatges de la jornada:

Podeu gaudir també del reportatge a la web de Balaguer Televisió.