Final territorial del XX Certamen de Lectura en Veu alta – Balaguer

La Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya organitzen el Certamen Nacional Infantil I Juvenil de Lectura en veu alta.

La final territorial del XX Certamen de lectura en veu alta escolar tindrà lloc a Balaguer.

Data: Dijous 16 de maig

Lloc: Teatre Municipal de Balaguer
Horari de l’acte: 10.30 h a 13 h. S’obren portes al públic a les 10:10 h.
Públic: Alumnes de primària i ESO, professorat i familiars.
Programa: L’acte consisteix en una final de lectura en veu alta, dirigida als alumnes seleccionats a cada semifinal, de CM i CS de primària i ESO. Un jurat, format per 3 persones valora les lectures. Quan el jurat es retira a deliberar s’ofereix un espectacle de màgia al públic assistent de 15-20′. L’acte conclourà amb el lliurament de premis cap a les 13h. aproximadament.