Fem-la Grossa! – La festa de la ràdio

“Fem-la grossa” és la clausura del treball comunitari de ràdio escolar que aquest curs han dut a terme els centres participants en el programa d’oralitat “Tenim la Paraula”, en el que compartiran les pràctiques de ràdio que han dut a terme en el centre.

Les escoles participants presentaran el treball que han dut a terme als més de 300 assistents escolars que preveiem que hi haurà. La periodista Pili Garcia (EMUN FM) serà la conductora de l’acte, que tindrà format de programa radiofònic i en el que els alumnes col·laboraran també en la seva producció.